JEEEEEEEEEEHHHH - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Jeroen Zeeman - WaarBenJij.nu JEEEEEEEEEEHHHH - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Jeroen Zeeman - WaarBenJij.nu

JEEEEEEEEEEHHHH

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

19 Oktober 2007 | Nederland, Schiedam

het Einde van het Einde!

Thailand
Landkaart »
Hey lieve mensen...

Bijna zoveeeer! Ik ben nu in Bangkok aangekomen, en ga daar mijn laatste dagen doorbrengen!

Gisteren naar een concert geweest, I-nam.. een thaise soort rockband, soort boyband (wisten wij veel... zaten we daar tussen meisjes van 15..)
was wel heel erg tof, en omdat bas, marleen en ik de enige falang waren, en bas en ik zo'n 30 cm boven iedereen uitstaken, waren we vaak op de videoschermen te zien, en werd er ook tegen ons gepraat! haha

Volgens mij hebben we wel een paar avonden verpest voor een aantal meisjes... ja.. dan had je maar wat groter moeten zijn hoor...

Ik vlieg dus woensdag ochtend om 02.55 naar Amsterdam, en als het goed is ben ik daar rond een uur of 9/10... zoiets...

mensen tot snel!!!!

• 19 Oktober 2007 - 09:56

Thijs:

Zal ik je komen ophalen? als mijn auto het doet tenminste...